beet AMC | campagneconcept arbeidsmarktcommunicatie
Met als thema “Doen wat je hart zegt” heeft BEET! een campagneconcept ontwikkeld voor Sensire met een website en advertenties.
arbeidsmarkt, communicatie, campagne, recruitment
393
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-393,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Sensire. Doen wat je hart zegt.

Over dit project

Sensire, één van Nederlands grootste thuiszorgorganisaties, heeft structurele veranderingen aangebracht in de visie en de manier waarop met cliënten wordt gewerkt. De zorg en de behoeften van de cliënt staan daarin helemaal centraal, zodat de wijkverpleegkundigen en verzorgenden zich volledig kunnen concentreren op datgene wat hen altijd zo in dit vak heeft aangetrokken. Met als thema “Doen wat je hart zegt” heeft BEET! een campagneconcept ontwikkeld waarmee niet alleen de gewenste mensen kunnen worden aangetrokken maar waarmee ook de reputatie van het merk Sensire in de hele regio flink wordt verstevigd. Communicatiemiddelen: advertenties, een actiesite, abri’s, busreclame en een zwaar pr-offensief.

Klant

Sensire

Campagne

Doen wat je hart zegt.

Middelen

Recruitmentsite, advertenties, testimonialfilms, busreclame, abri's, radiocommercials, online.​

Categorie

recruitment