beet AMC | Positioneringssessie voor Reggefiber
Via een positioneringssessie heeft BEET! De kernwaarden van het bedrijf naar voren gebracht en op een campagne ontwikkeld waarin toekomstgerichtheid centraal stond.
positionering, sessie, campagne, arbeidsmarktcommunicatie, recruitment
427
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-427,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Reggefiber. Opeens ziet de toekomst er heel anders uit.

Over dit project

Reggefiber, een landelijke exploitant van glasvezelkabelnetwerken, kreeg te maken met een forse groei en dus ook met een groeiende behoefte aan medewerkers, op alle niveaus in de organisatie. Daarbij ging het vooral om mensen die in staat zijn om (letterlijk) verbindingen te leggen (ook tussen afdelingen) en op die manier zouden meewerken om Reggefiber naar een nieuwe fase van groei en bloei te duwen. Mensen die veel vrijheid aankunnen, maar wél in verbondenheid met elkaar, met collega’s, management en directie.
Via een positioneringssessie heeft BEET! De kernwaarden van het bedrijf naar voren gebracht en op basis daarvan een campagne ontwikkeld waarin toekomstgerichtheid centraal stond.

Klant

Reggefiber B.V.

Campagne

Opeens ziet de toekomst er heel anders uit.

Middelen

Recruitmentsite, film, advertenties, online.

Categorie

recruitment
Tags
Reggefiber