beet AMC | Campagne met recruitmentsite - advertenties
In de campagne die BEET! heeft ontwikkeld wordt succes op een heel andere manier in beeld gebracht dan je eigenlijk zou verwachten.
recruitmentsite, advertenties, wervingscampagne, arbeidsmarktcommunicatie
417
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-417,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Quinity. Succes verzekerd.

Over dit project

Een jong, zeer succesvol ICT-bedrijf gespecialiseerd in het bouwen van eBusiness-oplossingen, voornamelijk voor grote banken en verzekeringsmaatschappijen. Quinity is voor gedreven ICT-ers “the place to be”, omdat het bedrijf hen met grote regelmaat successen kan garanderen. In de campagne die BEET! heeft ontwikkeld wordt succes op een heel andere manier in beeld gebracht dan je eigenlijk zou verwachten als je aan de combinatie werk en succes denkt. Met deze knipoog relativeren we tegelijkertijd de factor succes in de carriëre,om aldoende een type medewerker aan te spreken die zich kan identificeren met de Quinity-medewerker die veel sympathie en humor oproept.

Klant

Keylane Quinity B.V.

Campagne

Succes verzekerd.

Middelen

Recruitment​site, advertenties, wervingsactie.

Deze campagne is door het arbeidsmarktcommunicatieplatform Werf-en genomineerd voor de jaarlijkse vakprijs "Beste digitale sollicitatie-ervaring".

Categorie

recruitment