beet AMC | communicatiemiddelen recruitmentsite employer branding
De communicatiemiddelen voor ProLeit: een recruitmentsite, vier employer brandingfilms, een LinkedIn-campagne en offline banners.
recruitment site film branding employer banners prezi launchparty
424
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-424,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

ProLeit. Een baan waarin je je grenzen verlegt.

Over dit project

ProLeiT B.V. in Enschede is de nummer 1 in de wereld als het gaat om procesautomatisering voor bierbrouwerijen. De opdracht aan BEET! was om een actiecampagne te ontwikkelen die tot 1:1 gesprekken met potentiële nieuwe kandidaten gaat leiden.
Omdat de doelgroep vooral bestaat uit senior medewerkers die momenteel elders een goede baan hebben, was het belangrijk om in de campagne direct tot uiting te laten komen waarom een baan bij ProLeiT heel aantrekkelijk is voor mensen met de juiste technische achtergrond én moest er rekening worden gehouden met sollicitatiediscretie.
“Trots” staat centraal in deze campagne. ProLeiT geeft medewerkers de gelegenheid om hun grenzen te verleggen in de projecten die er worden gerealiseerd en dat zorgt voor trotse medewerkers.
Dat wordt in de campagne nog eens bevestigd door de videotestimonials van de verschillende medewerkers; ambassadeurs die als geen ander in staat zijn om het werkgeversverhaal duidelijk voor het voetlicht te krijgen.
De communicatiemiddelen: een recruitmentsite, vier employer brandingfilms, een LinkedIn-campagne, offline banners en een Prezi-presentatie voor een launchparty.

Klant

ProLeit B.V.

Campagne

Een baan waarin je je grenzen verlegt.

Middelen

Recruitmentsite, testimonialfilms, social media.

Categorie

recruitment