beet AMC | recruitmentcampagne voor nieuwe trainees
Een nieuw basisconcept, uitgewerkt naar een serie middelen waarvan een nieuwe recruitmentsite, banners en social media de belangrijkste zijn.
recruitment campagne storytelling trainees
401
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-401,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Netwerkstad Twente. Als je wat te vertellen hebt.

Over dit project

Na een succesvolle trainee-wervingscampagne die maar liefst 8 jaar met succes is ingezet, kreeg BEET! van Netwerkstad Twente opdracht om een nieuwe communicatieve positionering voor het traineeship te ontwikkelen. BEET! heeft toen een serie interviews gehouden met huidige trainees en positioneringssessies met alle betrokkenen rondom het traineeship georganiseerd om de essentie van het huidige traineeship scherp boven water te krijgen.
Daaruit is een compleet nieuw thema voortgekomen: “TRAINEE BIJ NETWERKSTAD TWENTE. ALS JE WAT TE VERTELLEN HEBT.” Dit thema is vervolgens vertaald naar een nieuw basisconcept en uitgewerkt naar een serie middelen waarvan een nieuwe recruitmentsite, banners en social media de belangrijkste zijn.
In de twee weken na de lancerring van de campagne ontving Netwerkstad Twente maar liefst 300 gekwalificeerde reacties, waarvan er 50 absolute uitschieters waren.

Klant

Regio Twente - Netwerkstad

Campagne

Als je wat te vertellen hebt.

Middelen

Recruitmentsite, social media, advertenties, online.​

Categorie

recruitment