beet AMC | corporate website mensgericht
Om het High Tech Solutions scherper te profileren richting potentiële kandidaten en om de identiteit van High Tech gerichter te kunnen uitdragen, heeft BEET! aan de hand van een sessie “Een Merk Is Als Een Mens” een nieuwe mensgerichte (en juist niet techniekgerichte) positionering ontwikkeld,
recruitment campagne reclame corporate
364
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-364,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

High Tech Solutions. Human DNA.

Over dit project

High Tech Solutions B.V. in Apeldoorn is een toonaangevende en specialistische organisatie die hooggekwalificeerde technische medewerkers inzet voor opdrachten bij diverse hightech

– bedrijven in heel Nederland. Het bedrijf wordt geleid door Henk Dijkstra en Dick Diepenhorst, twee gevestigde namen in de hightechdetachering die in het verleden faam hebben verworven met hun onderscheidende, menselijke visie op het omgaan met medewerkers.

High Tech Solutions is klant bij BEET! van het eerste uur. Om het bedrijf scherper te profileren richting potentiële kandidaten en om de identiteit van High Tech gerichter te kunnen uitdragen, heeft BEET! aan de hand van een sessie “Een Merk Is Als Een Mens” een nieuwe mensgerichte (en juist niet techniekgerichte) positionering ontwikkeld, waarin de visie van High Tech onderscheidend tot uiting komt: “human DNA”. Een thema dat we via storytelling (medewerkers, directie en klanten van High Tech) in een corporate recruitmentsite tot leven hebben gebracht.

KLANT

High Tech Solutions B.V.

Campagne

Human DNA.

Middelen

Corporate recruitmentsite, storytelling, film, projectstories, social media, press, introductie-event.

Categorie

recruitment