beet AMC | “TROTS” VORMT DE BASIS VOOR NIEUWE ACTIECAMPAGNE PROLEIT B.V. IN ENSCHEDE
645
post-template-default,single,single-post,postid-645,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

“TROTS” VORMT DE BASIS VOOR NIEUWE ACTIECAMPAGNE PROLEIT B.V. IN ENSCHEDE

“TROTS” VORMT DE BASIS VOOR NIEUWE ACTIECAMPAGNE PROLEIT B.V. IN ENSCHEDE

Actiecampagne ProleitProLeiT B.V., de nummer 1 in de wereld als het gaat om procesautomatisering voor bierbrouwerijen, heeft BEET! opdracht gegeven om een actiecampagne te ontwikkelen die tot 1:1 gesprekken met potentiële nieuwe kandidaten gaat leiden.
Omdat de doelgroep vooral bestaat uit senior medewerkers die momenteel elders een goede baan hebben, was het belangrijk om in de campagne direct tot uiting te laten komen waarom een baan bij ProLeiT heel aantrekkelijk is voor mensen met de juiste technische achtergrond én moest er rekening worden gehouden met sollicitatiediscretie.

Trots op de prestaties die je realiseert
BEET! ontwikkelde voor ProLeiT een campagne waarin het gegeven “trots” centraal stond. ProLeiT geeft medewerkers de gelegenheid om hun grenzen te verleggen in de projecten die er worden gerealiseerd en dat zorgt voor trotse medewerkers.
Dat wordt in de campagne nog eens bevestigd door de videotestimonials van de verschillende medewerkers. De ambassadeurs die als geen ander in staat zijn om het werkgeversverhaal duidelijk voor het voetlicht te krijgen.

BEET! heeft voor ProLeiT een campagne ontwikkeld met een recruitmentsite, vier employer brandingfilms, een LinkedIn-campagne, offline banners en een Prezi-presentatie voor een launchparty.
www.werkenbijproleit.nl

Geen reactie's

Geef een reactie